Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Het kan voorkomen dat u geen bevestiging ontvangt nadat u succesvol een reservering heeft afgerond. Dit is vervelend en kan verschillende oorzaken hebben.

  • U heeft misschien een foutief e-mailadres ingevuld. Een typefoutje kan iedereen overkomen, maar dat kan wel als gevolg hebben dat u geen bevestiging ontvangt.
  • U heeft onze bevestigingsmail misschien per ongeluk zelf verwijderd, of juist al binnengehaald via een ander apparaat. Check dus voor de zekerheid uw prullenbak en eventuele andere apparaten waarmee u mailt.
  • Onze bevestigingsmail is in uw spambox terechtgekomen. Controleer dus of onze mail door uw software ten onrechte als spam is aangemerkt en naar uw spambox of prullenbak is verplaatst.
  • Onze bevestigingsmail is onderweg van onze mailserver naar uw mailaccount tegengehouden en verwijderd door een (te) streng afgesteld spamfilter. Dergelijke mails verdwijnen als het ware in een zwart gat. Dit komt vooral voor bij accounts van de grote gratis mailproviders, zoals Gmail, Hotmail, LiveMail en iCloud. Hier is niets aan te doen, dergelijke mails zijn niet te achterhalen.

Heeft u wel een boeking gedaan (inclusief succesvolle betaling), maar geen bevestigingsmail ontvangen? Neem dan even contact met ons op en geef zo goed mogelijk de gegevens van uw boeking door: uw naam en het gebruikte e-mailadres, de naam en de datum van de geboekte vaart, de datum en tijd van de boeking en het aantal personen. We checken uw reservering dan handmatig en nemen contact met u op.

Ja, het kan helaas voorkomen dat u heeft gereserveerd en betaald, maar dat we toch besluiten de vaart niet te laten doorgaan. Dit kan verschillende redenen hebben. We laten u dit dan op tijd weten en betalen u uiteraard de gemaakte reserveringskosten terug. 

U kunt de algemene voorwaarden van de IJmuidense Rondvaart Maatschappij vinden op de pagina Algemene Voorwaarden.

Onze boot is gecertificeerd door de Nederlandse Scheepsvaart Inspectie, voldoet aan alle veiligheidseisen en wordt goed onderhouden. Het personeel aan boord is ervaren en volledig gekwalificeerd.

Ja, het schip is rolstoeltoegankelijk, met uitzondering van de sanitaire voorzieningen.

Als alle passagiers behoren tot dezelfde familie kunnen we de vaart aanpassen aan uw wensen. Neem contact met ons op voor vrijblijvende informatie en het bespreken van uw wensen.

De Koningin Emma kan maximaal 60 passagiers vervoeren.

Ons vertrek- en eindpunt ligt in de haven van IJmuiden, bij de “Dankzij Terminal”. Die ligt in de kop van de haven, aan het Sluisplein nr.78. Een routebeschrijving staat op de contactpagina.

We gaan de Noordzee op alleen bij relatief kalm weer. We houden maximaal een gemiddelde golfhoogte aan van 1 meter.  De kans dat u zeeziek wordt is niet 100 procent uitgesloten, maar het komt in de praktijk vrijwel niet voor. Als u heel erg gevoelig bent voor zeeziekte, dan is het misschien aan te raden om van tevoren een reisziektetabletje in te nemen. Maar nogmaals, de kans op zeeziekte is eigenlijk te verwaarlozen.

Misschien wel! Af en toe zoeken we nieuw personeel. Neem hiervoor contact met ons op.

Wilt u uw reservering annuleren dan kunt u telefonisch contact opnemen met onze klantenservice door te bellen naar 0255 511676  Je kunt ons ook bereiken via what’s app nr. 0651598917